Pàgines

28 d’octubre del 2019

RACONS A P3




A l’escola pensem que tenim molta diversitat d’alumnes i que afortunadament no tots aprenem de la mateixa manera, uns infants som més visuals, altres són més manipulatius, altres aprenen escoltant… es per això que des d’infantil intentem respondre a tota aquesta diversitat d’aula amb diferents metodologies.
Avui us volem presentar una en concret: ELS RACONS DE TREBALL. Durant 2 hores setmanals comptem amb l’ajuda de la Isabel, i això ens permet tenir 2 docents a l’aula + les noies de practiques de la URV que hi serán amb nosaltres durant el primer trimestre. Aquesta metodología consisteix en que cada taula realitza un treball. En aquesta ronda en concret hem treballat:
-          El concepte matemàtic de la sèrie amb galledes del pati
-          La direccionalitat de les lletres amb lletres de carreteres i cotxes petits
-          El traç amb retoladors i fitxes esborrables
-          La motricitat fina amb taps i làmines de formes.
Aquí teniu els enllaços per poder veure als vostres fills/es en acció:
Primera ronda de racons P3 A:












Primera ronda de racons P3 B:












Totes aquestes activitats ajudarán als infants a millorar el traç i per tant després els hi serà més fácil poder escriure!
La segona ronda de racons va consistir en treballar aquests conceptes:
-          Manipular una balança i parlar sobre el concepte de pes amb fruits de la tardor
-          Enfilar i fer seriacions
-          Treball del nom amb lletres i velcro per anar confegint el seu nom i el dels companys.
-          Endreçar una seqüència temporal. En aquest cas hem volgut aprofitar el treball fet a l’aula i hem agafat les imatges de la realització del suc de taronja i del suc de mandarina que vam fer amb anterioritat.


Segona ronda de racons P3 A:











Segona ronda de racons P3 B:












APRENDRE FENT I  JUGANT ÉS LA MILLOR MANERA D’APRENDRE!
Judith, Eli i Raquel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada