Aquest segon trimestre, hem fet una segona tongada de racons. Racons en els quals hem treballat i repassat diferents conceptes matemàtics, de lectoescriptura, la robòtica, d'art...
Ronda 4 de racons
- Pizzes: Per treballar les mates hem comptat ingredients de les pizzes, els xampinyons, olives i gambes que tenien cada porció i ho hem apuntat a les targetes (treball correspondència grafia/quantitat i traç dels números).
- Plasmem les imatges: Per treballar l'orientació espacial, hem copiat diferents dibuixos fets en gomets de diferents formes i colors.
- Robòtica els 3 porquets: Com ja sabeu, assistirem a l'obra de teatre en anglès dels 3 porquets, per això hem començat a treballar la història. En aquesta activitat s'havien de relacionar les cases amb el seu nom (lletra de pal, per treballar la lectura) amb el Blue-bot (treballant l'orientació espacial).
Ronda 5 de racons
- Relació paraula/imatge: Per començar a practicar la lectura i fer-ho de manera autònoma, hem llegit sols paraules curtes i les hem relacionat amb la imatge corresponent.
- Mandales: També hem de treure la nostra part artística i no hi ha millor manera que amb unes mandales, que ens ajuden a concentrar-nos i a potenciar la nostra creativitat. Però no hem pintat mandales de la manera tradicional, sinó que ho hem fet amb la taula de llum i diferents peces transparents de colors.
- Robòtica projecte: Per treballar l'orientació espacial amb els robots blue-bot, aquest cop hem relacionat paraules (treball de la lectura) amb imatges de vocabulari sobre els diferents projectes que estem realitzant a cada aula (P4A Volcans, P4B la Música i P4C la Lluna).
Ronda 6 de racons
- Sèrie elements de l'hivern: Hem aprofitat que encara estem a l'hivern per practicar les sèries de dos i tres elements amb temàtica hivernal.
- Àbacs: Per treballar la classificació, lògica i numeració, de manera manipulativa, hem practicat amb els àbacs i els seus materials de diferents formes geomètriques, colors...
- Robòtica cossos geomètrics: Els cossos geomètrics són formes geomètriques amb volum i per poder aprendre-les i comprendre-les les hem de relacionar amb la vida quotidiana. Per això els hem relacionat amb objectes de quotidians, amb els nostres blue-bot (orientació espacial).
Com podeu veure treballem en petit grup diferents conceptes de forma manipulativa i fent partícips sempre als infants, fent-los així protagonistes dels seus aprenentatges. Us animem com sempre, a agafar idees per treballar a casa amb els vostres fills/es.
Esperem que gaudiu veient les imatges!!!
Les tutores de P4.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada