Pàgines

14 d’abril del 2022

P5. SEGONA RONDA DE RACONS DEL SEGON TRIMESTRE.

 Hola famílies, 

Aquest segón trimestre hem fet la segona ronda del treball per racons. Esteu preparats per veure tot el que hem après?


RACONS 4:

RACÓ DE ROBÒTICA: Com la classe dels huskys està estudiant els arbres ens han preparat una proposta de robòtica on havien de desplaçar el blueboot en l'ordre de creixement d'un arbre.

COSSOS GEOMÈTRICS: estudiem els cossos geomètrics associant les figures geometriques treballades amb imatges reals on apareixen aquestes figures.

ENS DIBUIXEM AL SEGON TRIMESTRE: treballem la figura humana i ens dibuixem a nosaltres mateixos.



P5 A. RACONS 4



P5 B. RACONS 4



P5 C. RACONS 4




RACONS 5:

ROBÒTICA: La classe dels hologrames està estudiant les atracccions i ens ha preparat dues seqüències temporals que es poden donar en un parc d'atraccions: comprar crispetes i pujar a una atracció. Els infants hauran de moure el blueboot per endreçar les seqüències temporals en l'ordre correcte.

PEU DE FOTO: Aquest any la tipologia textual que ens toca treballar a P5 és el peu de foto, així que hem fet una pràctica a l'hora de racons, hem triat una foto cadascu i hem escrit un text.

JUGUEM AL PENJAT: Estem practicant la lecto escriptura per parelles amb aquest joc tant divertit. Si us animeu podeu jugar amb els vostres fills/es!


P5 A. RACONS 5




P5 B. RACONS 5




RACONS 6:

ROBÒTICA: La classe de les sirenes i els tritons esta estudiant el projecte dels cotxes i per això ha preparat una seqüència temporal sobre algunes coses que ens poden passar al volant com per exemple tenir un accident i trucar a la grua... els peques portaran el blueboot cap a la següent imatge i així endreçaran la seqüència temporal.

TREBALLEM LA SIMETRIA: El concepte de la simetria és abstracte i costa molt de treballar, així que hem proposat als nostres alumnes acabar de completar la meitat dels dibuixos que hi ha en un full de treball.

DICTAT MUT DE CARNAVAL: En un full de treball hi ha imatges de carnaval, els infants hauran d'escriure el nom de les imatges, així treballem l'escriptura natural i ens adaptem al ritme individual de cada infant.



P5 A. RACONS 6



P5 B. RACONS 6





P5 C. RACONS 6

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada