El treball per racons.
Quants de vosaltres encara dieu que aix, això no ho sé sóc de lletres, o sóc de números, com si fou l'única vessant de la intel·ligència, per sort cada vegada hi ha més estudis que defensen que la intel·ligència és una sistema d’operacions basades en
l’experiència personal, afectiva i propera de les persones
El Dr. Howard Gardner fa la seva aportació a fer aquest canvi de mentalitat;
desprès de dur a terme diferents investigacions i experiències ens proposa una
nova visió de la capacitat cognitiva humana. Així doncs, defineix la intel·ligència
com la capacitat de resoldre o generar problemes quotidians i crear productes
valuosos dintre de l’àmbit cultural.
El Dr. Gardner ens proposa vuit maneres de conèixer el mon:
Font de la imatge:https://sites.google.com/site/marinapvtutoria/home/sessio-3-les-intel-ligencies-multiples
Què és el treball per racons? El treball per racons és una proposta metodològica que proposa delimitar, dintre de l’aula, diferents espais on els nostres alumnes puguin realitzar de manera simultània diferents activitats de tipus cognitiu,manipulatiu i simbòlic. La manera d’organitzar la classe és oferir una gran varietat de propostes a les quals els nens poden executar d’una forma oberta. Els nens poden realitzar activitats autònomament, amb d’altres companys o amb l’adult.
Des de les nostres propostes fem partícips totes les intel·ligències, i partint de l'interès de l'infant.
Podeu veure les propostes del segon trimestre.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada