Pàgines

21 de desembre del 2020

PROJECTE MONSTRES CONFINAT (FINALS DE P3 I ACABAT A P4)

 

Bona tarda famílies,

Com ja sabeu vam dedicar el segon trimestre de P3, abans de confinar-nos, a treballar el projecte dels Monstres. Tema que va sorgir d’una conversa d’aula, parlant de les nostres pors, van sortir els monstres moltes vegades i vaig pensar que era interessant fer-li un gir i aconseguir que els monstres fossin una cosa divertida. Aprofitant els monstres es va treballar els diferents punts de vista, la imaginació, la creativitat diferent de cada infant i les habilitats. Tots pensem diferent, fem coses diferents, ens agraden coses diferents, ens imaginem les coses de diferent manera... però totes són vàlides i respectables!!!

 Hem volgut fer un recull de totes les activitats que es van poder anat fent per treballar el tema. Van ser molt divertides i la veritat és que ens van servit molt per aprendre moltes coses!!

Aquí us deixem uns quants enllaços de totes les activitats realitzades…

 1.- Primer vam parlar sobre les coses que sabem i volem saber sobre els monstres, ens vam adonar que com no existeixen surten moltes opinions diferents sobre les seves característiques.

Què sabem i què volem saber dels monstres?:








2.- A l’aula multisensorial de l’escola, vam escoltar un conte amb llum màgica que parlava sobre les pors. Per sorpresa, vam trobar monstres de colors a la piscina de boles!!!

Aula multisensorial conte a les fosques:








3.- Com els monstres no existeixen i ens els podem imaginar com vulguem, vam proposem crear el nostre monstre a casa. A l’aula vam parlar molt sobre com poden ser físicament, que poden menjar, on poden viure, quines habilitats poden tenir... Però aquesta va ser una feina per fer a casa!!! Totes les famílies vau crear uns monstres impressionants i vau fer uns vídeos molt divertits!! GRÀCIES FAMÍLIES, així és més fàcil realitzar un projecte!!!!

Creem elsnostres monstres en família:









4.- Però les famílies no vau ser les úniques que vau crear vídeos sobre com imagineu els monstres... Els mestres de l’escola van crear uns vídeos súper divertits!! Val la pena veure’l!!!!

Visualitzem vídeos a l’aula:







5.- Els monstres ens van ajudar a treballar diferents conceptes matemàtics a racons, com per exemple la relació grafia/quantitat o la classificació de colors.

Racons matemàtics monstres: 


https://photos.app.goo.gl/7bcmy5YruADFmHSFA

https://photos.app.goo.gl/PRHXDy5FuGEGfjmq6




6.- Una de les coses que teníem moltes ganes de saber dels monstres i no ens posàvem d’acord, era l’olor dels monstres. Per això, vam fer una pluja d’idees i una votació dels ingredients per aconseguir l’olor que creiem que fan els monstres. Un cop teníem els tres ingredients, vam passar a l’acció, els vam posar a una olla i vam aconseguir l’olor dels monstres!! Us va agradar????

A què oloren els monstres








7.- En unes de les converses va sortir que hi ha una pel·lícula sobre monstres. Així que vam decidir fer cine a la classe i veure-la. Però al cine no es pot entrar si no és amb una entrada, així que també vam crear l’entrada del cine!! La pel·lícula ens va encantar!!!!

Cine Monstruos SA








8.- Aquesta va ser l’última activitat que vam poder fer... Ens van confinar i el projecte no va poder continuar. Però les mestres teníem una pena molt gran de no tancar aquests projectes a mitges. Per això aquest curs hem acabat les activitats de cloenda.

Amb el projectes dels monstres hem creat l’àlbum de cromos

Àlbum de cromos



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada